Osim klasičnih i virtualnih ureda, svojim korisnicima nudimo mogućnost najma radnog mjesta u tri paketa. Svako radno mjesto ima vlastiti radni stol i uredsku stolicu. Također svim korisnicima je na raspolaganju telefon, telefaks, te uređaj za ispis, kopiranje i skeniranje.

Troškovi radnog mjesta sastoje se od jednokratnog troška otvaranja radnog mjesta i mjesečne pretplate ovisno o paketu koji izaberete. U cijenu najma uključeni su troškovi vode, struje, grijanja, hlađenja, interneta, te čišćenja zajedničkih prostora. U ponudi se nalaze tri paketa koji se mogu nadograđivati i kombinirati s ostalim uslugama koje nudimo.

RADNO MJESTO40100NEOGRANIČENO

NARUČI

NARUČI

NARUČI

Troškovi otvaranja uključujući PDV
680,00 kn680,00 kn680,00 kn
(bez PDV-a)544,00 kn544,00 kn544,00 kn
Mjesečna pretplata uključujući PDV440,00 kn630,00 kn820,00 kn
(bez PDV-a)352,00 kn504,00 kn656,00 kn
Broj sati uključen u uslugu40 sati100 satineograničeno
Pristup internetucheck-korboxcheck-korboxcheck-korbox
Usluge ispisa200 stranica500 stranica1000 stranica
Besplatno parkirno mjestocheck-korboxcheck-korboxcheck-korbox

Lokacija u industrijskoj zoni

Vaše radno mjesto biti će smješteno u industrijskoj zoni koja je jako dobro povezana sa svim dijelovima grada. Novouređena i moderno opremljena zgrada našim korisnicima osigurava profesionalnost i ozbiljnost u radu sa svojim klijentima i suradnicima. Također svojim korisnicima smo omogućili u jednoj zgradi sve usluge koje su im potrebne, od najma sobe za sastanke do najma skladišta i automobila.

Telefon i internet

Uz najam bilo kojeg od naših paketa radnog mjesta uključen je poseban privremeni broj za telefon i poseban privremeni broj za telefaks. U cijenu najma nisu uključeni telefonski troškovi, koji se obračunavaju prema važećem cjeniku operatera. Također svaki ured ima i priključak na internet uz neograničen promet.

Namještaj

Svako radno mjesto je namješteno za osnovni rad. Radno mjesto ima jedan veliki radni stol i uredsku stolicu. Ovisno o Vašim potrebama i željama moguće je nabaviti i dodatan uredski namještaj.

Oprema

Svako radno mjesto ima na raspolaganju uređaj za kopiranje, faksiranje, ispisivanje i skeniranje. Također svaki korisnik koji zakupi jedan od naših paketa za radno mjesto ima na raspolaganju telefonski uređaj. Ovisno o vrsti posla kojim se bavite i Vašim željama moguće je nabaviti i dodatnu uredsku opremu.

Parking

Za sve naše korisnike osiguran je dovoljan broj besplatnih parkirnih mjesta.

Radno vrijeme

Radno vrijeme recepcije je od 8 sati do 16 sati, dok su uredi za korištenje naših korisnika otvoreni 0-24 sata. Cijeli objekt je pod nadzorom čuvara što našim korisnicima jamči sigurnost.